Известие

Collapse
No announcement yet.

Не ми работи вентилатора на климатика.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
    В пост 26 съм написал, че отговорът ти е точен.
    За останалото - ами не си ми на нивото в електрониката. Написах ти нещо за MOS транзисторите. А защо е така - научи електрониката. Биполярните не можеш да ги връзваш в паралел без резистори в емитерите, MOS можеш в паралел без нищо.
    И твърда главо - тук това, което си ми очертал има друга функция, но няма да ти обясня защото си надут самохвалко и с високомерното ти некадърие обиждаш знаещите повече от теб. Ако искаш, обърни се към ВО да ти обясни
    Ти си чул-недочул нещо за PTC при при мос транзистори ама нищо не си разбрал.

    При работа в динамичен режим, какъвто е именно PWM нещата не стоят точно така.

    Ама аз това няма как да ти го обяснявам, щото не съм ти на селското ниво.

    Сега ще разчитам на галактичестите ти познания по електроника за да ми обясниш предназначението на нискоомовите резистори в конкретния модул.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #32
      Благодаря колеги за помощта.
      Намерих проблема. Както предположихте регулатора е заминал. Предполагам плюса и минуса са се допряли от влага или нещо подобно не знам и аз..

      Ето и снимки:







      Сега въпроса е как да се предотврати появата на този проблем и знаете ли от къде мога да взема друг регулатор?
      Изолирах по-хубаво кабелите и ги напръсках с WD-40

      Дадох ги на късо неволно и вентилаторът тръгна с пълна сила.
      Last edited by 2fast4you; d.m.y г., 21:39.
      Alfa Romeo GTV - 1.8 - 144hp TS
      Alfa Romeo 159 - 1.9 - 160hp JTS

      Comment


      • #33
        Поразията е станала от лоши връзки в хлабавата клема и последвалото от това загряване.

        Поне на външен вид ми се струва, че няма разлика между този регулатор и такъв от 156 или 147. Предполагам, че няма да е трудно да се намери втора употреба.

        А има и вероятност този да се отремонтира, като му се сменят транзисторите (ако само те са дефектирали).
        Last edited by ecotronic; d.m.y г., 21:52.


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • #34
          Да, ще се постарая да "позатегна" връзките. Благодаря!!
          И в двата случая втора употреба или отремонтиране няма значение важното е да работи. Ако познавате някой в софия който ще може да се справи да оправи този ще бъде супер Иначе ще поразровя от някоя блъсната алфа да видим каква цена ще ми дадат
          Alfa Romeo GTV - 1.8 - 144hp TS
          Alfa Romeo 159 - 1.9 - 160hp JTS

          Comment


          • #35
            Много е нагоряла платката, не си струва. Тя направо се е разпаднала. Ето ти един телефон, човекът има 0877777027. Че моят го давам скъпо

            ---------- Post added at 03:59 ---------- Previous post was at 03:42 ----------

            Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
            Ти си чул-недочул нещо за PTC при при мос транзистори ама нищо не си разбрал.

            При работа в динамичен режим, какъвто е именно PWM нещата не стоят точно така.

            Ама аз това няма как да ти го обяснявам, щото не съм ти на селското ниво.

            Сега ще разчитам на галактичестите ти познания по електроника за да ми обясниш предназначението на нискоомовите резистори в конкретния модул.
            Аз може да съм на селско (селяните са по-хора от гражданите в много отношения), но ти си на селяндурско ниво. Няма да ти обяснявам работа в PWM режим. И поне четеш постоянно в чичко Гугъл за да ми отговориш ето ти една схемка с 4 в паралел пак от чичкото ти
            Леле, тук няма изравняващи резистори!!! Ами сега???

            ---------- Post added at 04:05 ---------- Previous post was at 03:59 ----------

            Олееее, още една:

            Ама защо има резистори в гейтовете им???

            ---------- Post added at 04:16 ---------- Previous post was at 04:05 ----------

            И все пак едно предупреждение към селяндурския ти манталитет:

            ТУК ИМА МНОГО КОЛЕГИ, ЖИВЕЕЩИ В СЕЛА. ТВОИТЕ ИЗКАЗВАНИЯ С ТЕРМИНА "СЕЛСКИ" ГИ ВКЛЮЧВАТ В ЕДНА ГРАФА ХОРА ВТОРА РЪКА. А ТЕ СА МНОГО ПО-СТОЙНОСТНИ ОТ ЕДИН ДЪРВЕН ФИЛОСОФ КАТО ТЕБ СЪОБРАЗЯВАЙ СЕ КАКВО ПИШЕШ, СОФИЯНЕЦО

            Comment


            • #36
              Щом ще се замеряме с такива доказателства, (типични за самозванци, като теб, които не знаят, що тече ток по жица, като няма дупка в нея ), обясни ми, защо има такива резистори в конкретния модул.

              Ето ти и жокер:

              https://cache.nxp.com/documents/appl...te/AN11599.pdf

              PS:

              Един съвет от мен, Г-н Селяндурчо:

              Ползвай хапчета, вместо "CapsLock"


              159 1.8 MPI
              166 2.0 TS (ex)

              Comment


              • #37
                Абе КРАТУН, ти дори един термин не можеш да измислиш. Ти дори обиждаш и селяндурите като се числиш към тях.

                И нищо не си прочел - виж последните две схеми, кратунковец, по точно т.8.1 от твоите писания
                Last edited by Alex_26; d.m.y г., 12:06.

                Comment


                • #38
                  Все пак, има някакво уважение към теб - Селяндурчо е с главна буква .

                  п.с Няма да е лошо, да се спреш малко. Алекс, неможе да репликираш на всеки отговор. Не се сърди, ами се поспри малко.
                  Alfa Romeo 159 1.9 16V SW

                  Comment


                  • #39
                    Aaa нека спорят колегите, в такива спорове се научава много от хора които не са специалисти в областта в която двамата колеги очевидно са професионалисти просто няма смисъл да се обиждат.

                    Comment


                    • #40
                      Първоначално публикувано от 2fast4you Покажи съобщение
                      Благодаря колеги за помощта.
                      Намерих проблема. Както предположихте регулатора е заминал. Предполагам плюса и минуса са се допряли от влага или нещо подобно не знам и аз..

                      Ето и снимки:







                      Сега въпроса е как да се предотврати появата на този проблем и знаете ли от къде мога да взема друг регулатор?
                      Изолирах по-хубаво кабелите и ги напръсках с WD-40

                      Дадох ги на късо неволно и вентилаторът тръгна с пълна сила.
                      Моят беше изгорял по подобен начин, че и по-зверски се беше изпекла платката. Взех си от колега друг, заедно с буксата. Срязах силовите кабели до здраво и съединих с новите.
                      Това го изхвърли. Не става.
                      Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                      Comment


                      • #41
                        Само ще напомня за техническата компетентност на единия спорещ потребител в сферата на електрониката:

                        Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                        Чичо Гугъл казва 2 Ома. Склонен съм да го приема за вярно.
                        Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
                        Да, ама 2 ома на 12V означава пушек и дим
                        Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                        E то централата не прави диагностика с работното напрежение при което гърми заряда.
                        Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
                        Ох, да бе. Извинявам се, но си играех с бебока и не се замислих.
                        Ако това е нивото на единия спорещ, то се замислям дали знае дори един от елементите, които е показал.
                        Взел го е като картинка на Пикасо. И сигурно също толкова абстрактно си представя схемата. Ама изглежда сложна, за да покаже някаква позиция.
                        A20DTH ЖТД ама не баш
                        1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                        Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                        Comment


                        • #42
                          Колеги, смених този дразнител с друг от морга заедно със стопената букса и малко кабел. Сега работи чудесно, даже не знам дали ми се струва, но мисля, че сега духа по-силно от преди на максимална степен. Благодаря отново!
                          Alfa Romeo GTV - 1.8 - 144hp TS
                          Alfa Romeo 159 - 1.9 - 160hp JTS

                          Comment


                          • #43
                            Най-вероятно не ти се струва а си духа по-силно отпреди.

                            Енергията, която се е губела под формата на топлина в лошата връзка сега отива за въртенето на вентилатора.
                            Last edited by ecotronic; d.m.y г., 19:59.


                            159 1.8 MPI
                            166 2.0 TS (ex)

                            Comment


                            • #44
                              Колеги, да не отварям нова тема, да попитам - климатроника включва и изключва. Възможно ли е да няма достатъчно количество фреон и за това да прави така?
                              Alfa Romeo 159 1.9 JTDm;Alfa Romeo 156 1.8 T.S.ex, Alfa Romeo 146 1.4 T.S.ex

                              Comment


                              • #45
                                Само ако се включва защита на климатика, но доколкото ми е известно тогава ще изпише грешка на компа на колата и най-вероятно след няколко такива грешки изобщо ще спре да работи.

                                По принцип когато е с намаляло количество фреон компресорът на климатика работи много повече за да компенсира.Това намаляло количество не винаги може да бъде засечено и да изпише грешка.Но тогава по принцип компресорът изключва по-рядко, за да компенсира липсващата част фреон.

                                Ако климатикът си изстудява изобщо не го закачай, ще попаднеш или на някой които иска да ти вземе парите или който ще го развали/окраде.

                                Охлажда ли не го закачай- включването и изключването зависи най-вече от зададената вътрешна температура и външната температура на околната среда- по-голяма разлика= повече работа на климатика...
                                Last edited by alfa racer GTA; d.m.y г., 11:17.
                                Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня

                                Comment

                                Working...
                                X